Технології

4 способи боротьби з користувачами, які блокують рекламу за допомогою AdBlock.

Блокування реклами – реальна проблема для всіх блогерів і власників сайтів, для яких єдиним джерелом доходів є реклама, розміщена на власному сайті. Давайте об’єктивно поглянемо на способи взаємодії з відвідувачами, які блокують показ реклами. Увага! Етичний аспект в цій статті не розглядається!

 

 

4 способи боротьби з користувачами, які блокують рекламу за допомогою AdBlock.

4 способи боротьби з користувачами, які блокують рекламу за допомогою AdBlock.

Зміст

 

  1. Не робіть нічого.
  2. Попросіть не блокувати рекламу.
  3. Працюйте з перевіреними рекламодавцями.
  4. Налаштуйте редірект

1. Не робіть нічого

Не варто сприймати дане питання виключно в чорно-білому кольорі. Відвідувачі, які блокують оголошення, використовують ресурси сервера і завантажують канал, однак сайт може отримати користь від користувачів менш очевидними способами. Наприклад, відвідувач дасть знайомим посилання на вашу статтю, фото або відео. Ці знайомі зайдуть на сайт і, ймовірно, не будуть блокувати рекламу. Відвідувач, який блокує рекламу, залишить коментар у обговореннях, що корисно для сторінки з точки зору SEO (якщо, звичайно, він буде релевантним). Коментар може стати в нагоді читачам або автору статті.

Коротше, якщо ви оптиміст. Якщо все сказане можна застосувати до вашого ресурсу, краще рішення – не вживати ніяких дій. У випадку з graphiart.com.ua, я керуюся саме цими поняттями і радий будь-якому відвідувачу, та й реклама у мене займає менше 10% простору від контенту, думаю це терпимо.

З іншого боку, плагіни, які забороняють виконання скриптів і cookie-файлів, зупиняють завантаження кнопок типу «Поділитися» і «Мені подобається», включаючи скрипти системи коментарів і лічильники для збору інформації, тому користувачі-невидимки зазвичай не приносять користь для сайту і тільки завантажують сервер.

2. Попросіть не блокувати рекламу

Сайт розпізнає блокування завдяки використанню «симуляторів» рекламних скриптів (якщо скрипт не виконується, значить відвідувач користується програмами типу «adblock»). Ввічливо і спокійно поясніть, що блокування реклами не дозволяє сайту завантажувати цілком нешкідливий контент. Попросіть користувача внести сайт в білий список, і реклама буде завантажуватися. Це дуже витончений і ефективний спосіб вирішити проблему. Коли користувач розуміє, що разом з оголошеннями ховається і корисний контент, він, ймовірно, зробить для вашого сайту виняток і внесе його в white list.

Для CMS WordPress існує багато антиблокувальних плагінів, які прекрасно справляються зі своїм завданням і містять масу корисних опцій.

  • Ad blocking Detector
  • Adblock alerter
  • Better Stop Adblock
  • BlockAlyzer – Adblock counter
  • BAN – blocked Ads Notifier Lite

Наприклад, можна налаштувати кількість переглянутих сторінок, після яких користувач бачить ваше прохання. Вказується положення повідомлення: у верхній частині екрану або у спливаючому вікні.

Настійно рекомендую подивитися, що побачить користувач, якого ви просите дозволити завантаження реклами. Якщо сторінка виглядає набагато приємніше без реклами, значить варто попрацювати над її оформленням. Особисто я вважаю, що вибірковість у виборі рекламних оголошень – це великий крок вперед, який підводить нас до наступного розділу.

3. Працюйте з перевіреними рекламодавцями

Рекламні мережі рандомно витягують оголошення зі своєї величезної бібліотеки, а серед них частенько трапляються відверто неякісні і недобросовісні, що закликають завантажити якийсь сумнівний софт, виграти безкоштовний iPad або підзаробити. Упевнений, що власники та розробники сайтів повинні більш відповідально підходити до вибору реклами, яка відображається на власних майданчиках. Реклама – це необхідність, чого не скажеш про навмисний обман.

4. Налаштуйте редірект

Найжорстокіший спосіб – перенаправити користувачів на інший сайт, не дозволяючи їм дивитися ваш майданчик. Налаштуйте редірект на сторінку, вказавши на ній причини, чому користувач не заслуговує інформацію на вашому сайті. Особливо мстиві вебмастери встановлюють редирект на сайт з шок-контентом. Це, звичайно, найгірший варіант із запропонованих, оскільки надзвичайно дратує відвідувачів.

До втрати доходу через заблоковану рекламу додасться незадоволений відвідувач, який міг би стати постійним користувачем. Деяких власників сайтів такий підхід влаштовує, так як користувачі, які блокують рекламу, не мають права дивитися контент, не даючи нічого взамін. Особливо, якщо від відвідувачів очікується лише – натиснути на рекламний банер і прогрузити якихось 90 кілобайт сторінки.

Спеціальний плагін для WordPress, який відмінно справлявся б з цим завданням, поки не розроблений. Я написав невеликий скрипт jQuery для визначення розміру рекламного контейнера після завантаження сторінки. Якщо розмір контейнера становить 0 пікселів, значить реклама не завантажилася і сталося блокування. Перед використанням скрипта задайте контейнеру стильової ідентифікатор id для CSS або помістіть код реклами в теги div, де і вкажіть конкретний id.

У зразку коду атрибуту id присвоєно ім’я myAdContainer, а редірект налаштований на сайт google.ru. Сценарій потрібно розмістити в будь-якому місці файлу, а краще в футері або хедері.

Бонус: обходимо блокування скриптів

Будь-який спосіб виявлення блокування реклами і наступні дії з боку сайту залежать від Javascript або jQuery, але якщо користувач відключив підтримку Javascript в браузері, запропоновані способи не спрацюють. В цьому випадку можна вдатися до мета-редіректу.

Додайте цей код на сторінці (така сторінка не пройде валідацію на відповідність стандартам html-коду, за винятком HTML5, проте на роботу сайту цей сніппет ніяк не вплине).

Видавцям необхідно поглянути на використання блокувальників реклами як на сигнал про неналежну якость наданої реклами, зробити кроки до поліпшення представленого продукту.