Бізнес

Як створити інтернет магазин в Інстаграмі (Іnstagram)

«Купіть слона! А де його можна подивитися? Фото слона викладені в Instagram … »
(Сучасне продовження старого приколу)

Instagram – це популярна платформа, всі розуміють, що вона дозволяє заробляти на торгівлі! Але як створити інтернет-магазин, якщо сервіс не надає спеціалізованого функціоналу?

Як створити інтернет магазин в Інстаграмі (Іnstagram)

Як створити інтернет магазин в Інстаграмі (Іnstagram)

Чи є особливий тип профілю для продавців?
Як отримати бізнес-профіль?
Як додати товари в Інстаграм
Як враховувати продажі і заявки?
Як з постів Instagram зібрати інтернет-магазин
Ідеї ​​для публікацій

Особливий тип профілю для магазинів?

Відсутність на платформі торгового функціоналу частково компенсується за допомогою бізнес-профілю. Ви отримуєте в своє розпорядження:

  • Кнопку «Зв’язатися» – виводиться біля імені профілю. Після її натискання з’являється панель з трьома контактними кнопками: для дозвону, відправки email і перегляду на карті розташування магазину. Перші два елементи управління можна використовувати для прийому і оформлення замовлень.

  • Можливість вказати бізнес-категорію майданчика (особистий блог, компанія).
  • Статистику по аудиторії і по кожному з постів – з її допомогою ви отримаєте докладні демографічні та географічні зрізи, визначте найкращий час для публікації товарних постів.

Але щоб стати володарем бізнес-профілю, доведеться «помучитися».

Як отримати бізнес-профіль?

Відразу зазначу, що це можливо зробити тільки через мобільний додаток Instagram. Та й всі атрибути бізнес-профілю відображаються лише під час перегляду аккаунта через мобільне ПО фотосервісу.

Тепер пройдемо всю процедуру поетапно:

  • Переходимо в розділ «Редагувати профіль».

  • Вибираємо пункт «Спробуйте інструменти для компаній в Instagram».

  • Прив’язуємо аккаунт Facebook до Інстаграм.
  • Входимо в свій профіль в Facebook. Вводимо логін і пароль.

  • Вибираємо аудиторію для публікацій Instagram в соціальній мережі.

  • Якщо публічної сторінки в Facebook немає, то її потрібно створити. Вводимо назву сторінки і вибираємо її категорію.

  • Налаштовуємо «компанійський» профіль. Дивимося, яка інформація була імпортована з Facebook. Вносимо зміни і зберігаємо їх.

  • На наступному кроці вказуємо контакти (розділ «Способи зв’язку»), за допомогою яких покупці зможуть «достукатися» до вас.

  • Тиснемо за назвою розділу і вибираємо потрібний для редагування контакт.

  • Вводимо інформацію.

Якщо не заповнити контакт, то він не буде відображатися в профілі.

Те ж саме (якщо потрібно) проробляємо з двома іншими полями. При редагуванні параметра «Телефон» можна вказати зручний для вас спосіб зв’язку: дзвінок або SMS.

Ось так виглядає бізнес-профіль «в дії». У ньому з’явилася категорія майданчики, окремий контактний блок і (саме «смачне») статистика. Вона відкривається після натискання на іконку «забору» в правому верхньому кутку.

Але інформація, що надається має ряд обмежень. Наприклад, демографію аудиторію можна буде переглядати тільки після того, як на вас підпишеться більше 100 чоловік.

Інстаграм недавно модернізував інтерфейс комерційного профілю. Тепер в ньому відсутня кнопка «Зв’язатися». Контакти відображаються в окремому блоці.

Але це ще не всі можливості бізнес-профілю. Завдяки йому ви отримуєте можливість автоматичного просування будь-якого з постів. Для цього потрібно натиснути кнопку «Просунути», яка з’являється біля кожної публікації після активації «ділового» аккаунта. Потім встановити час кампанії, задати її бюджет, додати заклик і вибрати цільову аудиторію. Ідеальний засіб для просування товарів!

Щоб переглянути статистику публікації, натисніть кнопку, розташовану нижче поста (зліва).

Як додати товари в Інстаграм

Основні формати, які використовуються на майданчику, це фото і короткі відео. Ось кілька порад про «валідність» оформлення товарів «на полицях» в Instagram:

  • Для зйомки використовуйте професійну апаратуру. Від якості знімків залежить «повнота» сприйняття товару майбутніми клієнтами. Особливо це стосується одягу, біжутерії та декоративних дрібниць.
  • При розміщенні фотографій не застосовуйте вбудовані в додаток фільтри, щоб не спотворювати зовнішній вигляд товарів.
    Розміщуйте фотографії моделі продукту у всіх доступних кольорах.
  • Інстаграм націлений, перш за все, на мобільну аудиторію. Тому не забуваємо про обмеження сприйняття, які накладають невеликі діагоналі мобільних екранів. Окремі деталі товару, на яких слід акцентувати увагу, краще відобразити в збільшеному масштабі. Наприклад, малюнок на одязі.
  • «Розбавляйте» торгові публікації – не слід повністю наповнювати профіль зображеннями товарів. Якщо ви виробниче об’єднання, то правильним буде показати покупцям, як продукція «народжується».

  • Задіюйте покупців у створенні контенту – надайте клієнтам знижку за те, що вони зафіксують процес розпакування або використання купленого товару. Це покаже решті ЦА, що ви справжній бренд.
  • Правильно організуйте товари «на полицях» – розсортуйте їх по окремим альбомами (кожна категорія або подкагеторія продуктів повинна розміщуватися в окремій папці).
  • Не забувайте в опис зображень додавати хештеги, щоб користувачі могли знайти ваш профіль через внутрішній пошуковик.

Як враховувати продажу і заявки?

Instagram існує вже не перший рік, але в ньому до цих пір не з’явилося «рідного» торгового функціоналу. Бізнес-профіль допоможе тільки в зборі статистики та налагодженні контактів з аудиторією. А ось для реалізації прийому та обробки замовлень доведеться звертатися на сторону.

Ось кілька CRM, створених спеціально для магазинів в Instagram:

i2crm.ru

Що пропонує:

  • Легка настройка.
  • Можливість інтеграції з іншими CRM (Bitrix24, amoCRM і іншими).
  • Повний відстеження коментарів, повідомлень в Ю Я.
  • Фільтрація коментарів, постів і повідомлень.
  • Автоматична генерація угод і контрактів на основі даних, отриманих з Instagram (коментар чи повідомлення, логін користувача, адреса).
  • Функція відповіді на повідомлення з CRM.
  • Підтримка зображень, відео та емодзі, прикріплених до повідомлень в Директ.
  • Підключення необмеженої кількості акаунтів Instagram.
  • Надається семиденний тестовий період.
  • Вартість – від 990 руб. в місяць.

apmCRM

Особливості CRM:

  • Швидка інтеграція.
  • Можливість отримання в CRM даних з Instagram і WhatsApp.
  • Підключення до 6 акаунтів кожного з сервісів.
  • Історія угод.

  • Картки клієнтів.
  • Воронка продажів.
  • Можливість роботи двох менеджерів.
  • Єдиний тариф – 1100 руб. в місяць.

Тепер навпаки: як з постів Instagram зібрати сайт

Instagram як «явище» породив безліч торгових варіацій. Розглянуті спеціалізовані CRM – це супутні сервіси. Наступний представник дозволяє «винести» торгові майданчики за межі «фотосоціального» сервісу.

TagBox – це конструктор інтернет-магазинів, який формує асортимент з фотографій і описів товарів, імпортованих з профілю в Instagram.

Щоб робот сервісу визначив публікацію як торгову, в її опис додається хештег #tagbox. Управління створеним магазином відбувається через особистий кабінет.

Інтернет-магазин буде доступний за адресою назва_магазину.tagbox.me. Зрозуміло, що дизайн торгового майданчика виглядає нехитро.

Та й внутрішній функціонал адмінки теж «не блищить», але цього цілком достатньо для продажів середніх обсягів. А це найпопулярніший «реселлерський» формат в Instagram.

Вартість використання сервісу становить 350 руб. При цьому надається двотижневий «безкоштовноклацательний» період.

Ідеї ​​для публікацій

Торгові профілі в Instagram повинні наповнюватися не лише товарами, а й тематично цікавим контентом. В ідеалі, товари повинні «доповнювати» основні публікації. Завдяки цьому продажі відбуваються як би «між іншим», на одному диханні. Хоча такого поєднання важко досягти, але до нього потрібно прагнути.

Теми, для яких підходить фотосервіс:

  • Мода.
  • Одяг.
  • Косметика.
  • Сім’я та діти.
  • Спорт.
  • Їжа.
  • Подорожі.
  • Гаджети.

Якщо «придивитися» до списку, то видно, що більша його частина – це жіночі тематики. Аудиторія Instagram більш ніж на 70% складається з представниць прекрасної статі.

Варто розуміти, що користувачі приходять на соціальний майданчик не за покупками. Тому, як завжди, на чолі «столу» – цікавий тематичний контент. Це гарантує, що до вас підтягнеться ЦА.

Не варто недооцінювати силу коротких відео. Вони дозволяють відобразити більший обсяг мультимедійного контенту, що підвищує ефект залучення. Головне, щоб їх вміст був цікавий і корисний для аудиторії.

Не забувайте відповідати на коментарі користувачів. Ставте питання, запитуйте думку. Це дозволить налагодити з покупцями більш тісні відносини.

Не скупіться! Регулярно проводьте лотереї і конкурси. Умови конкурсу розміщуйте в описі зображень, на яких відображені емблема бренду і його продукція. В якості призів «роздавайте» товари і знижки.

Тепер у вас є всі засоби, щоб розгорнути в Instagram повноцінну торгівлю. Так з такими базовими знаннями можна не тільки слонами торгувати, але і земельними ділянками на Місяці, Марсі та Альфа-Центаврі! Головне, їх сфотографувати і викласти фотки в Instagram☺. Чим не ідея для інтернет-магазину?