Гаджети

Як в AppleID Apple com скинути пароль – проста інструкція в картинках

Скинути пароль до AppleID через Apple com може тільки власник пристрою. Також, за допомогою пароля телефон можна заблокувати в разі його втрати або крадіжки. Розглянемо детальніше всі можливі способи.

Зміст:

  1. Для чого потрібен Apple ID?
  2. Спосіб 1 – Відповіді на контрольні питання
  3. Спосіб 2 – Використання електронної пошти
  4. Спосіб 3 – Двохетапна перевірка
  5. Спосіб 4 – Альтернативна пошта
  6. Спосіб 5 – Зв’язок зі службою підтримки

Для чого потрібен Apple ID?

Apple ID – це офіційний ідентифікатор користувача в системі, до якого прив’язуються всі дані про пристрої, налаштування, покупки в онлайн-магазинах, дисконтні карти, гарантійне обслуговування.

Рахунок використовується для входу в усі яблучні сервіси – від iCloud до магазину AppStore. Виконувати вхід в акаунт пристрій вимагає лише раз – під час першого встановлення гаджета після покупки. Надалі, пара логін-пароль може знадобитися тільки в разі зміни важливих параметрів девайса.

Так як дані для входу задаються лише раз, через довгий час користувачі не пам’ятають свої паролі. Без кодового слова ви не зможете увійти в профіль і з овершать наступні дії:

  • Покупки музики, ігор і додатків;
  • Синхронізувати дані телефону, планшета і комп’ютера за допомогою хмари iCloud;
  • Прослуховувати музику в iTunes і на сстрімінговом сервісі Apple Music;
  • Відправляти повідомлення в iMessage;
  • Дзвонити по FaceTime і багато іншого.

Також, Apple ID дозволяє прив’язати всі аксесуари до комп’ютера і смартфону ( Smart TV , Smart Watch ). В результаті втрати пароля, ви не зможете використовувати і додаткові пристрої.

Спосіб 1 – Відповіді на контрольні питання

Цей спосіб є найпростішим і швидким варіантом відновлення. Він підійде в тому випадку, якщо ви або ваша дитина через необережність ввели пароль невірно 10 разів і до аккаунту ні прив’язаний адресу додаткової електронної пошти. Повернути можливість авторизації можна за допомогою відповіді на контрольні питання. Їх ви вказували на етапі реєстрації свого Apple ID.

Наступні дії:

  • За допомогою мобільного браузера або ПК зайдіть сюди . Це офіційний сайт Apple, за допомогою якого можна повернути доступ до ідентифікатора;
  • Введіть логін від Apple ID і символи, зазначені на малюнку. Пароль на цьому етапі вводити не потрібно, так як системі потрібно тільки дізнатися, до якого саме аккаунту ви не можете отримати доступ. Логін має форму адреси електронної пошти;
Рис.2 - пошук аккаунта

Рис.2 – пошук аккаунта

 

  • Далі натисніть Enter. Якщо обліковий запис з такою адресою пошти існує, ви будете перенаправлені на нову сторінку. У ній натисніть на поле «Відповісти на контрольні питання»; Рис.3 – вибір способу відновлення

  • Введіть дату народження , яка була вказана при реєстрації і натисніть на «Продовжити»: Рис.4 – введення дати народження

  • Дайте відповідь на два контрольних питання: Рис.5 – відповідь на питання

  • У результаті успішної відповіді на всі питання ви будете перенаправлені на сторінку скидання пароля. У текстові поля введіть новий пароль. Дотримуйтеся всіх вимог до створення кодового слова (мінімум 8 символів, використання різних регістрів і спецсимволов):
Рис.6 - відновлення кодового слова

Рис.6 – відновлення кодового слова

  • Натисніть на «Скинути пароль». Готово, тепер ви зможете виконати вхід в свій Apple ID вже з новим паролем. Рис.7 – повідомлення про успішне відновлення

 

Спосіб 2 – Використання електронної пошти

 

Даний спосіб скидання підійде, якщо у вас є доступ до зазначеного при реєстрації Email. На нього буде вислано посилання для відновлення пароля.

Наступні дії:

  • Перейдіть на сайт ;
  • Введіть логін свого Apple ID і капчу ;
  • У новому вікні натисніть на «Відновити пароль» ;
Рис.8 - вибір інформації для відновлення

Рис.8 – вибір інформації для відновлення

У новому вікні натисніть на пункт «Отримати повідомлення». Воно буде відправлено на вашу електронну пошту. Її адреса – це ваш логін в системі Apple ID. Рис.9 – відправка повідомлення з інструкцією по відновленню доступу

Залишилося тільки перевірити свою поштову скриньку. Якщо листа немає в папці «Вхідні» , перевірте директорії «Спам» , «Соціальні мережі» , «Промоакції» . Воно могло потрапити туди.

Рис.10 - пошук листи

Рис.10 – пошук листи

 

Відкрийте лист і натисніть на засланні Reset Now . Далі ви будете перенаправлені на сторінку скидання (Малюнок 6). Вкажіть новий пароль, збережіть зміни і знову без проблем авторизуйтесь в Apple ID з будь-якого гаджета.

Рис.11 - посилання в листі для вказівки нового кодового слова повернутися до меню ↑

Рис.11 – посилання в листі для вказівки нового кодового слова повернутися до меню ↑

 

Спосіб 3 – Двохетапна перевірка

Двоетапна перевірка – це опція, за допомогою якої ви можете підтвердити вхід в Apple ID без використання пароля. Вам знадобляться тільки два пристрої Apple, які прив’язані до одного ідентифікатором.

Важливо! Для використання цієї опції, перевірка повинна бути заздалегідь підключена в налаштуваннях вашого облікового запису.

Наступні дії:

  • Перейдіть на сайт iforgot.apple.com;
  • Введіть логін для пошуку вашого профілю;
  • Натисніть на «Забув пароль?» ;
  • У запропонований варіантах скидання натисніть на «Підтвердження особистості» ;
  • У новому вікні введіть ключ, який був згенерований відразу після першої настройки двоетапної ідентифікації;
Рис.12 - введення постійного ключа

Рис.12 – введення постійного ключа

Далі система попросить ввести код, який відправлений на друге ваш пристрій. Це може бути iPad , iPhone , iWatch, MacBook, який в даний момент авторизований в Apple ID. Введіть перевірочний код на сайті

Рис.13 - введення коду перевірки

Рис.13 – введення коду перевірки

Далі задайте новий пароль доступу до Apple ID. Він не може бути таким же, як і минулі паролі, які використовувалися протягом останнього року. Підтвердіть введення і натисніть на клавішу «Скидання». повернутися до меню ↑

Спосіб 4 – Альтернативна пошта

Цей метод буде працювати в тому випадку, якщо в процесі реєстрації або настройки свого Apple ID ви вказали адресу довіреної електронної пошти, на яку Apple може відправляти важливі посилання і інші дані.

На етапі відновлення пароля буде доступний варіант «Написати листа **********@***.com» , де заховані символи – це адреса електронної пошти. Він повинен бути відомий тільки вам. В результаті відправлення листа, ви отримаєте таке ж повідомлення від Apple, як і в способі 2, тільки прийде воно не на прив’язану до аккаунту пошту, а на альтернативну адресу. повернутися до меню ↑

Спосіб 5 – Зв’язок зі службою підтримки

Якщо жоден з перерахованих вище способів відновлення вам не підійшов, залишається тільки один – створення звернення в службу підтримки Apple. Така дія дозволяє зв’язатися з офіційними представниками компанії для роз’яснення ситуації.

Лише в рідкісних випадках користувачі втрачають абсолютно всі дані, за допомогою яких можна виконати скидання пароля самостійно. Як правило, користувачі купують б / у Айфон і тільки після покупки з’ясовується, що на ньому встановлений чужий Apple ID. Відповідно, покупець нічого не знає про логін та пароль входу.

Якщо ви потрапили саме в таку ситуацію, відразу ж зв’яжіться з продавцем. Можливо, він просто не знав про те, що потрібно вийти і своєї учеткі і що без цього ви не зможете прив’язати до гаджету свій Apple ID.

Після покупки продавець не виходить на зв’язок? Тоді є велика ймовірність того, що вам продали крадений телефон. У будь-якому випадку, у вас не буде ніяких даних для скидання пароля, тому потрібно писати в підтримку Apple .

Наступні дії, щоб написати звернення в Apple Support:

  • Зайдіть на сайт Apple.com;
  • На головній сторінці сайту виберіть вкладку Support;
Рис.14 - головна сторінка сайту виробника

Рис.14 – головна сторінка сайту виробника

У новому вікні натисніть на поле Search Support і в випадаючому списку виберіть Apple ID Account Page. Якщо у списку ще з’явився, наберіть в текстовому полі пошуку «Apple ID» і перейдіть по першій посиланням;

Рис.15 - вибір опції підтримки

Рис.15 – вибір опції підтримки

Виберіть вказане на малюнку поле:

Рис.16 - вибір типу звернення

Рис.16 – вибір типу звернення

Далі виберіть ваше місце розташування за допомогою відповідної кнопки або карти. Введіть серійний номер пристрою. Він зазначений на коробці або під акумулятором;

Рис.17 - вибір місця розташування

Рис.17 – вибір місця розташування

На сторінці https://getsupport.apple.com/ виберіть питання «Скидання пароля» . Далі ви будете перенаправлені в вікно створення звернення в ньому ви можете описати свою проблему і докласти файли (скани документів, фото). Працівник служби підтримки зв’яжеться з вами за вказаною номера телефону або електронною адресою.

Рис.18 - вибір питання

Рис.18 – вибір питання

Скільки чекати відповіді і чи варто писати звернення?

Агенти підтримки на території РФ і СНД відповідають на протязі 3-7 робочих днів. Рекомендуємо писати в саппорт навіть якщо ви впевнені в тому, що випадок безнадійний. Придбали крадений телефон ? Доведіть компанії факт покупки, покажіть всі документи, які є на руках.

Надішліть фото себе з телефоном в руках, фото коробки з серійним номером, посилання на оголошення про продаж пристрою, номер продавця. Всі ці дані будуть важливими в ході розгляду.

Часто зустрічаються випадки, коли Apple відновлювала доступ до Apple ID для тих, хто купив б / у девайс. Користувачі, у яких просто не виходить самостійно скинути кодове слово , отримують миттєвий відповідь і можливість змінити дані Apple ID.