Бізнес

Як відкрити успішний інтернет магазин

Покрокова інструкція, як відкрити інтернет магазин. Що для цього потрібно, скільки коштує і як просувати магазин для онлайн продажів? Відповіді тут.

Як відкрити успішний інтернет магазин

Як відкрити успішний інтернет магазин

Капітальні інвестиції: 30 000 гривень

Окупність: від 3-6 місяців

Сфера торгівлі в інтернеті з’явилася порівняно недавно.

Але розвивається так стрімко, що у кожного другого підприємця з’являється питання, як відкрити інтернет магазин самому.

Для когось це додатковий інструмент для існуючого бізнесу, який дозволяє продавати більше.

А інших цікавить тільки онлайн продаж.

Щоб організувати свій сайт, потрібна покрокова інструкція, яку ви знайдете в статті.

Тут зібрано те, що потрібно знати для створення інтернет магазину.

«За і проти» ідеї відкрити інтернет магазин?

Почати варто з того, які плюси має онлайн магазин:

  • Покупець може швидко і зі зручністю знайти товари, що йому потрібні.
  • Інструменти реєстрації дозволяють зібрати базу клієнтів.
  • В онлайн магазинах не передбачені вихідні, тому покупці можуть розглядати і вибирати продукцію, коли завгодно.
  • Вам не потрібно оплачувати комунальні витрати, мати великий штат співробітників.
  • Це дозволяє знизити ціни для покупців.

Але є у інтернет магазину не тільки плюси, а й мінуси:

  • Не можна зробити одночасно дешево і добре. Щоб магазин приносив нормальний дохід, потрібно вкласти гроші, створивши сайт. А також регулярно інвестувати кошти в розвиток.
  • Якщо продаж відбувається за схемою Дропшиппінг, клієнтам можуть відправляти товари не кращої якості. А відповідати за мінуси доведеться вам.

Як відкрити успішний інтернет магазин: вивчаємо ситуацію на ринку

За нинішньої ситуації в галузі можна зробити висновок, що бізнес онлайн має ідеальні перспективи для розвитку.

Не так давно число покупців була низькою, як і рівень використання інтернету взагалі.

Люди побоювалися купувати що-небудь в інтернеті.

А зараз середньостатистичний рівень витрат наближається до європейського.

Ці плюси стали особливо яскраво виражені в останні 3-5 років.

Але також зростання популярності торгівлі створив деякі мінуси. Основний – це високий рівень конкуренції, який постійно зростає.

Тому підприємцям доводиться вдумливо підходити до вирішення, в якій ніші зареєструвати власний магазин.

Який інтернет магазин вигідно відкрити?

Перш ніж шукати постачальників, співробітників і визначатися з капіталовкладеннями, виріште головне – який інтернет магазин краще відкрити.

Керівництво процесом бізнесу і більшість тонкощів залежать від того, що ви будете продавати.

Щоб відкрити онлайн магазин, проаналізуйте потреби населення в регіоні.

Наприклад, на одяг для мініатюрних собачок в Москві попит великий, але і рівень конкуренції теж.

А ось в глибинці розвиток бізнесу з таким специфічним товаром мати практично не буде.

Якщо ви не націлені, звичайно, продавати товари по інших регіонах, змушуючи клієнтів переплачувати службам доставки.

Отримати цю інформацію і знайти нові ідеї можна за допомогою сервісу Яндекс.Вордстат.

Також оцініть і інші важливі чинники:

  • Охоплення обраної ніші.

Вибирайте «золоту середину».
Якщо ніша занадто велика – можна розтратити свій бюджет, а також в мінуси потрібно додати високу конкуренцію.
Якщо вузька – затребуваність послуг буде низькою.

  • Конкуренція.

Цей параметр настільки важливий, що вартий окремого аналізу.
Чим вища конкуренція, тим складніше почати бізнес молодому ІП.
Але якщо в обраній сфері мало конкурентів або, взагалі, більше ніхто не надає послуг, варто задуматися: чи затребуване це взагалі?

  • Тенденції зростання.

Можна простежити крок за кроком зміну рівня попиту за певний період, щоб передбачити розвиток затребуваності в подальшому.
Потрібно зрозуміти: попит короткочасний або передбачає умови, щоб продавати і в майбутньому.

Як назвати інтернет магазин?

Якщо ідеї товару, який буде продавати магазин визначені, можна почати створювати план і замовляти розробникам сайт.

Але щоб зареєструвати доменне ім’я, розробляти власний дизайн і оформляти документи, потрібно придумати назву!

На цей рахунок є поради, які допоможуть визначитися:

  • Найпопулярніший варіант, як назвати – обіграти товари, які ви будете продавати.
    У плюси цієї ідеї ставиться те, що покупці будуть краще запам’ятовувати ім’я.
    Недолік у тому, що залишатися при цьому оригінальним буде складно.
  • Якщо плануєте продавати товари тільки для певного регіону, відзначте це в назві.
    Наприклад, продукцію для тварин можна назвати «МоскваЗоо».
  • Якщо власний запас варіантів вичерпаний, зверніться за допомогою до друзів або до фрілансерів.
    Вони запропонують вам декілька варіантів, з яких можна вибрати кращий.
    У першому випадку ви можете отримати відмінну назву безкоштовно.
    А ось ідеї від професійних неймерів коштуватимуть грошей.

Як зареєструвати інтернет магазин?

«Інтернет не змінює бізнес-моделі, він здатний лише дати нові потужні інструменти вже існуючим.»
Даг Девос
Питання, яке хвилює багатьох ІП – які документи потрібні для інтернет магазину?

Більш того, підприємці, для яких він стане першим видом діяльності, навіть не знають, чи потрібно відкривати ІП для інтернет магазину або ж краще зупинитися на ТОВ.

Обидві ці ідеї мають як недоліки, так і переваги.

Так що на цей рахунок рішення належить приймати самостійно.

  • ІП реєструвати просто, швидко і доступно.
    Тому цей варіант популярніший.
    Але при цьому весь свій ризик підприємець приймає на себе, точніше, власне майно.
  • Якщо ви орієнтовані на надання послуг звичайним покупцям, IП також краще і зручніше.
  • Якщо ви плануєте створити свій магазин під оптовий торг і роботу з організаціями, краще вибирати ТОВ.

Крім того, які потрібні документи, щоб відкрити свій магазин, є питання про виплати податкової.

На цей рахунок є кілька варіантів відповіді:////////////////////////////////////////////////////

  • Відрахування податкової від продажів ІП виходячи з обраної схеми оподаткування.
  • Платять ІП податкової і за майно, а також транспорт, якщо вони є.
    Наприклад, якщо приміщення не є власністю, а знімається, податкової підприємець нічого платити не повинен.
  • Внески також потрібно буде робити до фондів страхування.

Варто врахувати, що навіть якщо підприємець буде працювати на дому і вести свій сайт без залучення фахівців, відрахування податкової потрібно буде виробляти в будь-якому випадку.

А вже тим більше, якщо ви ведете оптовий бізнес.

Що потрібно для відкриття інтернет магазину?

Щоб відкрити свій магазин потрібно не так вже й багато:

  • Правильно оформлені документи на діяльність (які саме документи описано вище).
  • Хостинг, доменне ім’я і сайт.
    Деякі ідеї для бізнесу можна втілити і без власного ресурсу.
    Наприклад, реалізовувати товар через Авито.
    Це дозволяє заощадити і протестувати затребуваність тих чи інших категорій товарів.
    Але якщо ви плануєте вести серйозну діяльність, а особливо відкрити оптовий бізнес, Авито категорично не підійде.
  • Співробітники.
    Як згадувалося вище, вести торгівлю можна і в спрощеному форматі – через Авито, соціальні мережі.
    В цьому випадку помічники вам навряд чи будуть потрібні.
    Але якщо ви відкрили серйозна справа і ведете сайт, кілька помічників точно буде потрібно.
    У штат можуть входити кур’єри, адміністратори, оператори call-центру.
    Кількість працівників залежить тільки від того, який обсяг роботи планується охоплювати.
    Більш докладне висвітлення ідеї працювати без співробітників, і інструкція по підбору штату нижче.

Чи варто відкривати інтернет магазин без співробітників?

Крім варіанту відкрити бізнес за допомогою Авито, допомога найманих співробітників буде потрібно обов’язково.

Для чого необхідна кожна посада?

  • Керуючий.

Зазвичай обов’язки виконує власник інтернет магазину, який має максимальні повноваження і пізнання в справі, чого не можна очікувати від людини з боку.
Ця людина контролює документи, поставки продукції, рахунок і всі платежі.

  • Адміністратор.

Відповідає за роботу з клієнтами, чого не варто робити керуючому, який може перевантажити себе і не приділяти зв’язку належної уваги.
А адже це основа процвітання!
Чим комфортніше людям буде робити покупки, тим активніше вони будуть поповнювати рахунок своїми коштами.

  • Кур’єр.

Якщо ви продаєте дрібні товари і в невеликих кількостях, для чого наймати кур’єра сенсу немає, розвозите їх самостійно. Або користуватися послугами аутсорсингових служб доставки.
Але на рахунок великих точок думку безперечне – без кур’єрів не обійтися.
Це буде надійніше і престижніше, ніж звертатися постійно «на сторону».

Якщо документи на діяльність ІП оформлюються незалежно від обсягів передбачуваної роботи, то ось чисельність штату буде змінюватися.

Наочне порівняння представлено в таблиці:

Розмір інтернет магазинуХарактеристикаШтат
МаленькийНовий інтернет магазин,
замовлення тільки починають надходити
Адміністратор, кур'єр (наймана служба з аутсорсингу),
ІТ-фахівець (наймана служба з аутсорсингу).
СереднійФункціонує вже якийсь час, замовлення стають стабільними,але на рахунок надходить невеликий або середній прибутокАдміністратор, комірник (веде документи прийому-відправки продукції), кур'єр
ВеликийУспішний інтернет магазин, який отримує більший прибуток,
має постійних клієнтів та замовлення
Директор, адміністратор, комірник, кур'єри - від двох осіб (на автомобілях).
Якщо товари невеликі, допустимо використовувати для доставки скутер або велосипед.

Як зробити інтернет магазин: способи оплати

Один з важливих моментів, над яким також варто подумати окремо – це шляхи, якими гроші покупців інтернет магазину будуть потрапляти на рахунок.

За статистикою, в країнах СНД люди все ще віддають перевагу оплаті готівкою вже при отриманні товару.

По-перше, це здається їм зручніше і надійніше, ніж вводити платіжні дані на сторонніх сайтах.

А по-друге, тому що рівень довіри до інтернет магазинах ще не на найвищому рівні.

Але все ж розвиток галузі відбувається швидко, і клієнти звикають оплачувати покупки відразу, до отримання.

Багато магазинів взагалі не надають вибору тому, що працюють за передоплатою з постачальниками і не можуть замовити товар, поки не отримають за нього гроші на свій рахунок.

Також система попередньої оплати вельми актуальна для магазинів подарунків.

Так що коли ви вирішили відкрити інтернет магазин, важливо відразу продумати кілька варіантів оплати для клієнтів.

Чим більше їх буде, як показує практика, тим більше людей здійснять з вами угоду.

Як відкрити інтернет магазин з нуля: секрети просування

Важливо не тільки розуміти, як відкрити інтернет магазин, але і використовувати хоча б кілька способів його просування.

  1. Якщо ви вирішили торгувати через інтернет аукціон Авито (наприклад, здійснювати продаж оригінальних подарунків з AliExpress), використовуйте внутрішні інструменти просування оголошень.
    Особливо ефективно робити це у вихідні – саме в ці дні відсоток відвідуваності росте.
  2. Якщо у інтернет магазину є свій сайт, важливо займатися його оптимізацією.
    На відміну від першого варіанта, приділяти увагу ресурсу тільки у вихідні недостатньо.
    Особливо, в тому випадку, коли ви вирішили «я хочу вести оптовий торг».
    Однак для цієї роботи можна найняти і фахівців, які будуть робити це самі.
    Вони можуть просувати сайт, наповнювати його і координувати зворотний зв’язок через коментарі.
  3. На рахунок кращих інструментів для просування інтернет магазину думки розходяться.
    Але найчастіше лідирує варіант з контекстною рекламою.
    Вона стоїть особливо дорого, проте, орієнтується саме під запити користувачів.
    Так що реклама інтернет магазину подарунків, наприклад, буде показана тільки тим, хто вводив в пошуку «хочу * продукція *» або відвідував відповідні сайти.
    Чого не можна сказати про інші види реклами в інтернеті.
    Особливо це актуально, якщо вас цікавить оптовий бізнес.
  4. Велике значення має і упаковка товарів.
    Як мінімум ви повинні вкладати свою візитну картку в кожну покупку.
    В ідеалі – мати коробочки і пакети з фірмовим логотипом, назвою.
    Дорогі і ексклюзивні товари потрібно «подавати» відповідно – в дизайнерській, продуманої обгортці.
    Особливо враховуючи, що часто їх замовляють в якості подарунків.

Скільки коштує відкрити інтернет магазин?

Що потрібно для створення інтернет магазину і скільки буде коштувати почати бізнес для ІП залежить від того, який онлайн магазин ви вирішили організувати.

Нижче приведена тільки орієнтовна покрокова інструкція створення точки.

Хочу відкрити інтернет магазин: вкладення, щоб почати бізнес

Витрати, щоб відкрити інтернет магазин Сума (грн.)
Документи для створення інтернет магазину, реєстрація ІП250
Сайт інтернет магазину і домен3000
Реклама інтернет магазина і інвестиції в розвиток1750
Оплата створення товарного запасу25000
Разом:30000

Це тільки орієнтовні цифри, адже при організації «від і до» своїми силами обійдеться безкоштовно.

Скільки коштує розвиток інтернет магазину?

Важливо не тільки, як правильно відкрити інтернет магазин, але і те, що ІП потрібно вкладати гроші в його просування.

Якщо відкрити бізнес можна безкоштовно, то розвиток без інвестицій буде просуватися дуже повільно.

Стаття поточних витрат Сума (грн.)Сумма (грн.)
Сайт (підтримка, обслуговування, розвиток)900
Оплата телефонних та інтернет послуг300
Відрахування податкової300
Оплата рекламних послуг250
Разом:1750 грн.

На які моменти варто звернути особливу увагу

при створенні свого інтернет магазину,

дивіться у відео:

Окупність ідеї відкрити інтернет магазину

Чи вигідно відкривати інтернет магазин і як окупаються вкладення можна сказати тільки тоді, коли складено конкретний бізнес-план по обраної ідеї.

Наприклад, якщо ви зробили закупівлю оригінальних подарунків для інтернет магазину і грамотно підійшли до їх реалізації, за термін від 4-6 місяців ви окупите вкладення і почнете отримувати чистий прибуток.

А ось якщо ви будете торгувати через Авито взагалі без вкладень в розвиток, прибуток отримаєте відразу після кожної угоди – в розмірі зробленої націнки.

Єдине, про що можна сказати точно, відкрити інтернет магазин – це не те рішення, яке буде приносити гроші без зусиль.

За кожним успіхом стоїть важка праця і ця сфера не є винятком.

У цій статті наведено інструкція не тільки про те, як зробити інтернет магазин з нуля, але і як правильно просувати його.

Адже просто створити сайт – цього недостатньо, щоб продавати.

Зате озброївшись наведеними даними, вам залишається вибрати цікавлять ідеї, проаналізувати які з них можна успішно реалізувати і приступати до діяльності.

Успіхів!